top of page

גם בעת מלחמה המינים מזיקים לישראל

עודכן: 18 בדצמ׳ 2023

היום בבוקר (א בכסלו תשפ"ד) התפרסמה כתבה באתר המינות "כיכר השבת", שכותרתה: "הגר"ד לנדו לגבירים: 'בזכות תמיכה בלומדי תורה ננצח במלחמה'". וכך נאמר בכותרת המשנה: "פרסום ראשון: ראש ישיבה מוכר השוהה כעת בחו"ל [לאיסוף תרומות] שיגר מכתב להגר"ד לנדו, והציג את שאלתם של מספר גבירים בנוגע לתרומות כספיות בזמן המלחמה, ושאל האם הם צריכים לעזור לחיילים או ללומדי תורה? התשובה המלאה בכתב ידו".


וכך נאמר בגוף הכתבה:


ראש ישיבה מוכר השוהה בימים אלו בחו"ל למטרת אסיפת כסף, שיגר מכתב להגאון רבי דב לנדו, והציג את שאלת הגבירים החרדיים, שמסתפקים למה יותר חשוב בזמן הזה לתרום כסף, למלחמה או ללומדי תורה. ראש הישיבה שיגר כאמור מכתב למנהיג הציבור הליטאי הגר"ד לנדו, בשם גבירים בחו"ל, במכתב המתפרסם לראשונה ב'כיכר השבת', שואל אותו ראש ישיבה כך: "הנני כעת בנכר, ובקשוני הרבה מתומכי התורה והמצוות, אשר במשך כל השנים עושים ומעַשִּׂים למען התורה ועמֵליה, לשאול ולברר דעת תורתנו הקדושה בעניין עזרה לרגל המצב הקשה מאוד בארצנו הקדושה". ראש הישיבה [=העסקן שנשלח לאסוף תרומות מן הפתאים] מציג את השאלה: "וּשְׁאֵלָתָם, שפונים אליהם הרבה לעזור לחיילים ומשפחותיהם. ועל-אף המצב הכלכלי הקשה מאוד לאחרונה השורר בעולם, רצונם מאוד לעזור ולסייע לאחיהם בארץ ישראל על-ידי עזרה לניצחון המלחמה ולעזרת משפחותיהם. האם יַפנו את עיקר עזרתם לדבר זה, או שירבו ויתעסקו בעזרתם לתמיכת לומדי תורה והחזקתם יותר, ועל-ידי-זה להביא לניצחון במלחמה. אודה מאוד לשמוע ולהעביר להם דעת תורה בעניין זה".


ראש הישיבה הגר"ד לנדו השיב בכתב ידו: "רק בזכות שירבו ויתעסקו בעזרתם לתמיכת לומדי תורה והחזקתם יותר, ועל-ידי-זה להביא לניצחון במלחמה. ורק בזכות זה של לומדי תורה תקוותנו לבורא עולם שיושיענו מכל צרותינו במהרה ותשועת השם כהרף עין".


עוד כתב ראש הישיבה בתשובה:


"ומה רבה וחשובה החזקת הלומדים, אשרי מי שהוא מתומכי דאורייתא לימודה ולומדיה, אך טוב וחסד באהלו בריאות ושלוות השקט ונחת מכל אשר לו, לא"ט. דב לנדו".


עד כאן לשון הכתבה (קישור כאן).


ובכן, המין לנדו הולך בדרכם של המינים שקדמו לו: הוא מטיף להזיה שלימוד תורת המינות של האורתודוקסים הנבערים משמש כסגולה פגאנית לשמירה, להצלחה ולניצחון במלחמה. כלומר, לא רק שהמינים וצאצאיהם אינם מתגייסים ואף אינם מועילים במאומה למאמץ המלחמתי (למעט כמה מאות בודדות מתוך כמיליון איש של צאצאי מינים אורתודוקסים), הם אף מזיקים למאמץ המלחמתי ומחלישים את עמידתנו בשעה קשה זו – שהרי הם מדיחים את התורמים הפתאים אחרי התהו, ומסיתים תרומות חשובות שעשויות לסייע למאמץ המלחמתי ולתשועת עם-ישראל, לעבר מטרות תהו ומינות. ובמלים אחרות, במקום להעביר תרומות לחיילי צה"ל ולתושבי ישראל שאיבדו את כל עולמם, הם מטיפים להעביר את הכספים לכיסם! לעסקני תורת המינות האורתודוקסית, אשר לא רק שאינה מועילה לעם-ישראל היא אף מזיקה מאד: מנציחה את טמטומם של יושבי הישיבות, וממיטה על עמֵּנו ייסורי אימים.


ואכן היא ממיטה עלינו ייסורי אימים, שהרי בכל שנת שלטונם של בנט ולפיד, כאשר תקציבי עולם תורת המינות האורתודוקסי היו בשפל, נשלחו מעזה 7 רקטות בלבד, ואף זכינו לשגשוג כלכלי, לשקט חברתי (למעט הבריונים השיכורים של ביבי הכלבי שהיו צועקים בכנסת), ואף לביטחון אישי. לעומת זאת, מעת שעלו לשלטון ביבי והמינים האורתודוקסים למיניהם, עמֵּנו הולך מדחי אל דחי, עד למכה הקשה שספגנו בטבח שמחת-תורה שאירע ב"שבת השחורה". וכל זאת כאשר תקציבי עולם תורת המינות האורתודוקסי בשיא שלא היה כמותו מאז קום המדינה! הייתכן כדבר הזה?! הייתכן שתורתם "מגנא ומצלא", ודווקא בעת שהם מקבלים מיליארדים כדי להתנדנד הלומי תועבות והשקפות מינות על סטנדרי הטומאה שלהם, דווקא בעת הזו שבה ידם נשלחת עמוק-עמוק לתוך הקופה הציבורית, דווקא בעת שבה לפי שיטתם עמֵּנו היה צריך להיות המוגן ביותר והשמור ביותר מכל העיתים, דווקא בעת הזו – עמֵּנו הגיע לסכנה קיומית, ונזקק לנושאות המטוסים של ארה"ב כדי להרתיע את אויבנו מלהכות בנו.


ומי שיתבונן בהיסטוריה יראה שתורת המינות של המינים האורתודוקסים מעולם לא הגינה ולא הצילה, שהרי כל קהילות הטומאה והמינות של אירופה נכחדו במשרפות אש ועשן, ורבים מהם אף עברו תופת של ייסורים, ייסורי אימים שייסורי השבת השחורה מחווירים לידם.


אלא, לא רק שתורת המינות הפגאנית והזימתית שבידם אינה "מגנא ומצלא", אלא שתורת המינות האורתודוקסית שבידם ממיטה אסונות וייסורים על עם-ישראל! אך המינים לעולם לא יודו על האמת, לעולם הם ימשיכו במעלליהם ובתעלוליהם כי בתועבותיהם נפשם חפצה, ולכן גם בעת הזו, גם כאשר כֹּה רבים מעמֵּנו סובלים ייסורים מרים ומחרידים, גם בעת הזו הם בוחרים בתאוות ליבם הערֵל, גם בעת הזו הם בוחרים להחליש את עמידתנו ולהסיט ולהסית את התורמים הפתאים שלא להעביר כספים ליישובי הסְפר ולא לחיילי צה"ל – אלא ליושבי הישיבות הכעורים, אשר נוהגים לקרוא לחיילי צה"ל חרד"קים, ולראות בהם נאצים!! והנה מעט מן השלטים שהמינים מרימים על נס בהפגנותיהם נגד הגיוס לצה"ל: "אנו ובנינו ובנותינו מוכנים ליהרג ולא להתגייס – ייהרג ואל יעבור", "נמות ולא נתגייס, אתם יכולים להעמיד אותנו מול כיתת יורים ולא נתגייס לצבא השמד", ועוד כהנה וכהנה תועבות אשר מעידות יותר מכל על שנאת ארץ-ישראל – שהרי שנאת צה"ל אשר שומר ומגן על קיומנו כאן בארץ-ישראל, מבטאת יותר מכל את שנאת ארץ-ישראל, כשנאת המרגלים הארורים וכל דור המדבר שנענשו בעונש הקשה מכל, ובהרחבה על-כך ראו במאמר: "שירות בצה"ל ליושבי הישיבות".



"הִכִּיתָה אֹתָם וְלֹא חָלוּ, כִּלִּיתָם מֵאֲנוּ קַחַת מוּסָר, חִזְּקוּ פְנֵיהֶם מִסֶּלַע מֵאֲנוּ לָשׁוּב" (יר' ה, ג).


בתמונת שער הרשומה: המין דב לנדו.


גם בעת מלחמה המינים מזיקים לישראל
.pdf
הורידו את PDF • 147KB

165 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page