top of page

איך עד היום לא נחשפה מינותו של שר"י?

"אֵיךְ נֶחְפְּשׂוּ עֵשָׂו נִבְעוּ מַצְפֻּנָיו" (עוב' א, ו). "יְיָ עֻזִּי וּמָעֻזִּי וּמְנוּסִי בְּיוֹם צָרָה אֵלֶיךָ גּוֹיִם יָבֹאוּ מֵאַפְסֵי אָרֶץ וְיֹאמְרוּ אַךְ שֶׁקֶר נָחֲלוּ אֲבוֹתֵינוּ הֶבֶל וְאֵין בָּם מוֹעִיל" (יר' טז, יט).


איך עד היום במשך אלף השנים האחרונות, אף-לא-אחד מאלפי "חכמי ישראל" זיהה את מינותו וסכלותו של רש"י? כך נשאלתי באתר אור הרמב"ם, והנה תשובתי לשואל לפניכם:


הסיבה המרכזית להעדר ביקורת על רש"י-שר"י היא רמתם המחשבתית (ואף ההלכתית והמדעית) האפסית של הנחשבים ל"חכמי ישראל" באלף השנים האחרונות. העובדה המטלטלת היא, שרק מעטים מ"חכמי ישראל" באלף השנים האחרונות, הצליחו למלט את נפשם מהבלי המינות ומהשקפות המאגיה הרעות של חוגי אשכנז הקדמונים. ובמלים אחרות, רובם המכריע והמוחץ של הנחשבים ל"חכמי ישראל" באלף השנים האחרונות, הם רפי-שכל ומחוסרי-דעת במקרה הטוב, ומינים ארורים שהִתעו את עם-ישראל במקרה הפחות טוב.


ואם תתמה, על סמך מה הנני קובע קביעות כל-כך נחרצות?


ובכן, הנני יכול להפנות אותך למאות המאמרים באור הרמב"ם אשר מוכיחים את הנקודה הזו מצדדים מחשבתיים והלכתיים שונים, דהיינו שבמשך אלף השנים האחרונות "חכמי ישראל" נכשלים ונחבלים תועים ומתעים בעלטה מחשבתית והלכתית; אך אביא לך ראיה פשוטה וקלה מזו לעיכול ולהבנה, כדי שהדרך שלך להבין את העניין תהיה קצרה ונוחה יותר:


ראה נא את סדרת מאמריי: "מלחמתו של הרמב"ם בגדולי הדור" (חלק א, חלק ב, חלק ג, חלק ד), וממנה תלמד שכבר בזמנו של רבנו הרמב"ם רוב הנחשבים ל"חכמי ישראל" ואולי אפילו כולם, היו הוזי הזיות מחוסרי-דעת ו/או מחללי-שם-שמים בהפיכת תורת חיים לקורדום חוצבים – במקרה הטוב, ומינים וכופרים ועובדי אלילים נחותים מאד – במקרה הפחות טוב.


ומה שהיה נכון לתקופת רבנו הרמב"ם נכון גם לימינו, אף שבימינו נראה שהמצב טוב יותר מאשר בימי קדם, בשל שכלול המדעים והחכמות ועיסוק רוב בני האדם בהם כבר מגיל צעיר מאד! וכן בשל המידע העצום אשר נגיש לרבים מקרב עם-ישראל ואשר מאפשר דיון מעמיק וחופשי בהשקפות ובדעות אשר הלעיטו אותנו בהן באלף השנים האחרונות – דבר שלא היה קיים, לא רק באלף השנים האחרונות, הוא אפילו לא היה קיים לפני עשרים שנה. רק לאחר מהפכת המידע עם התפתחות רשת האינטרנט, נפתח הצוהר הגדול לחשיפת דרך האמת.


ואם בכל זאת תרצה דוגמה נוספת, אף היא קלה להבנה, התבונן נא בעובדה המדהימה כיצד כל שׂדרות הכמורה האורתודוקסית בימינו, מגדולם ועד קטנם, כולל קאפח וערוסי הדרדעים, אשר התיימרו ללכת בדרכו הישרה של רבנו, כולם קיבלו על עצמם את ספר הזוהר הטמא והאלילי כאילו הוא נאמר מפי הגבורה לר' שמעון בר יוחאי, אף שהדבר הוא בגדר כפירה ביסוד חשוב מאד מיסודות התורה, והוא: שהתורה הזו שקיבלנו בהר סיני לא תשתנה ולא תוחלף!


זאת ועוד, רבנו פוסק בהלכות עבודה זרה (ב, י):


"כל המודה בעבודה זרה שהיא אמת, אף-על-פי שלא עבדהּ [כלומר, אף שהוא כופר בה בליבו], הרי זה מחרף ומגדף את השם הנכבד והנורא".


ולא רק בימינו, במשך אלף השנים האחרונות, מאז שהחלו חכמי-יועצי-אשכנז להחדיר לעם-ישראל את ההזיות והמאגיה כשיטה דתית, מצאנו בודדים מאד מתוך אלפי הנחשבים לחכמים אשר יצאו נגד הזיות המאגיה והמינות של ספר הזוהר! איך אפשר להסביר זאת? רק בדרך אחת: "חכמי ישראל" היו ברמה מחשבתית נחותה ואלילית מאד, וכן הם היו עסוקים ברדיפת בצע ותאוות אשר החשיכה את עיניהם מלראות את האמת נכוחה – כלומר, החדרת הזיותיהם להמונים לא הייתה רק עניין דתי אלא גם עניין כלכלי מובהק, כי ללא טמטום ההמון בהזיות לא ניתן לתמרן ולהפוך אותם לעדר של מעריצים אשר מפיקים ממנו רווחים וטובות הנאה.


ובימינו הקושיה שהעלינו עוד יותר גדולה, שהרי כבר הוכח בראיות מדעיות שספר הזוהר הוא בליל של מינות וטמטום, ואף-על-פי-כן, כל כומרי הדת בוחרים לראות בו תורה מן השמים.


"וַיֹּאמֶר אֲדֹנָי יַעַן כִּי נִגַּשׁ הָעָם הַזֶּה בְּפִיו וּבִשְׂפָתָיו כִּבְּדוּנִי וְלִבּוֹ רִחַק מִמֶּנִּי וַתְּהִי יִרְאָתָם אֹתִי מִצְוַת אֲנָשִׁים מְלֻמָּדָה, לָכֵן הִנְנִי יוֹסִף לְהַפְלִיא אֶת הָעָם הַזֶּה הַפְלֵא וָפֶלֶא וְאָבְדָה חָכְמַת חֲכָמָיו וּבִינַת נְבֹנָיו תִּסְתַּתָּר" (יש' כט, יד). כלומר, העונש על ההתרחקות מידיעת ה' הוא הטמטום...


***

יש סיבה חשובה נוספת לכך שלא נמתחה ביקורת משמעותית על רש"י-שר"י והיא: קיים קשר שתיקה חזק מאד של יהדות אשכנז אשר חנק וחונק באלימות כל התעוררות של ביקורת כנגד חכמיה המדומים, וכל-שכן וקל-וחומר כנגד האליל הראשי שלהם הלא הוא רש"י-שר"י. ואוכיח לך זאת: במשך מאות רבות בשנים נכתבו ביקורות רבות כנגד רבנו הרמב"ם, ביקורות קטלניות אשר כולן עד לאחרונה שבהן הינן שקר וכזב ועלילות שווא ומדוחים. לעומת זאת, ביחס לרש"י לא נכתבה שום ביקורת! כלומר, למעט רמיזות קצרות ונדירות מאד-מאד, לא נכתבה שום ביקורת רצינית על רש"י במשך אלף שנים! והשאלה שנשאלת: וכי יעלה על הדעת שאין שום ביקורת שניתן לומר על פירושו של שר"י? וכי אין בדבריו אינסוף הוללות וסכלות? אלא, התשובה הפשוטה לכך היא שקיים קשר של הערצה סביב חכמי-יועצי-אשכנז ובראשם כמובן רש"י-שר"י, אשר חונק באופן אלים ועריץ מאד כל התעוררות של ביקורת כנגדם.


כלומר, אין ספק שהיו אנשים בודדים ונדירים שזיהו פה ושם את סכלותו ומינותו של רש"י, אך הם לא העזו לומר את דברם, או שהם העזו אך נתקלו בתגובות כל-כך קשות ואלימות, עד שהם הבינו מהר מאד שאם הם חפצי חיים, אל להם לחשוף את מינותו של האדמו"ר הראשי.


ואתן לך שלוש דוגמות לביקורות שנכתבו קרוב לוודאי על רש"י, הראשונה: רבנו כותב בפרק הראשון במורה, שמי שפירש בספר בראשית (פרק א) ש"צלם" הוא "דפוס", הוא בגדר מין, וכך בדיוק פירש רש"י בספר בראשית שם ואף הוסיף דברי מינות והגשמה גסים, וכבר הרחבתי בניתוח דבריו במקומות אחרים, ולא אחזור על הדברים. ולשתי הדוגמות הנוספות ראה מאמריי: "מהו ספר הרפואות שגנז חזקיהו?", "מטרת המזוזה ותכליתה לדעת הרמב"ם".


ומה עשו לרבנו? שרפו את ספריו! את ספר המדע ואת ספר המורה, וכן זייפו את כתביו אגרותיו ותשובותיו כדי לפגום ביוקרתו ובשלמותו המחשבתית, ואף יצאו כנגדו באלימות רבה. אך לא רק בגלל זאת, אלא ואולי אף בעיקר בשל מלחמתו במאגיה באלילות ובמינות אשר היו לחם חוקם של המינים האשכנזים הראשונים, וזו גם הסיבה שהם רוממו את הרמב"ן, אשר הסב להם עונג רב בתור רופא ספרדי אשר תקף את צור מחצבתו והצדיק את כל הזיות המינים.


אין ספק אפוא שקיים קשר של שתיקה בין המינים, בבחינת "חֲבוּר עֲצַבִּים אֶפְרָיִם" (הושע ד, יז). והנה לפניך גם דברי ירמיה הנביא (יא, ט–יג), אשר מתאימים מאד לצאצאי המינים:


"וַיֹּאמֶר יְיָ אֵלָי נִמְצָא קֶשֶׁר בְּאִישׁ יְהוּדָה וּבְיֹשְׁבֵי יְרוּשָׁלָ‍ִם. שָׁבוּ עַל עֲו‍ֹנֹת אֲבוֹתָם הָרִאשֹׁנִים אֲשֶׁר מֵאֲנוּ לִשְׁמוֹעַ אֶת דְּבָרַי וְהֵמָּה הָלְכוּ אַחֲרֵי אֱלֹהִים אֲחֵרִים לְעָבְדָם, הֵפֵרוּ בֵית יִשְׂרָאֵל וּבֵית יְהוּדָה אֶת בְּרִיתִי אֲשֶׁר כָּרַתִּי אֶת אֲבוֹתָם. לָכֵן כֹּה אָמַר יְיָ הִנְנִי מֵבִיא אֲלֵיהֶם רָעָה אֲשֶׁר לֹא יוּכְלוּ לָצֵאת מִמֶּנָּה וְזָעֲקוּ אֵלַי וְלֹא אֶשְׁמַע אֲלֵיהֶם [ואכן הם הוכו מכת אכזרי]. וְהָלְכוּ עָרֵי יְהוּדָה וְיֹשְׁבֵי יְרוּשָׁלַ‍ִם וְזָעֲקוּ אֶל הָאֱלֹהִים אֲשֶׁר הֵם מְקַטְּרִים לָהֶם וְהוֹשֵׁעַ לֹא יוֹשִׁיעוּ לָהֶם בְּעֵת רָעָתָם. כִּי מִסְפַּר עָרֶיךָ הָיוּ אֱלֹהֶיךָ יְהוּדָה [לכל עיירה עלובה בפולין יש איזה אדמו"ר נתעב או איזה גדול-אסלה ליטאי אשר משוייך לה] וּמִסְפַּר חֻצוֹת יְרוּשָׁלַ‍ִם שַׂמְתֶּם מִזְבְּחוֹת לַבֹּשֶׁת מִזְבְּחוֹת לְקַטֵּר לַבָּעַל".

***

נקודה נוספת, רש"י הוא מקור הגאווה של יהדות אשכנז, ויש להבין, שיהדות אשכנז מפיקה רווחים וטובות הנאה למכביר מן הגאווה הזו, כלומר ממיצוב וממיתוג מעמדה כיהדות העליונה והחשובה ביותר כביכול, הם למעשה הביאו לכך שתהיה העדפה ליהודים ממוצא אשכנזי בכל תחומי החיים, על-פני היהודים ממוצא מזרחי אשר נחשבים ליהודים ברמה אנושית נמוכה יותר, אם להתנסח בלשון עדינה (שהרי בנבכי ליבם, רבים מהאשכנזים ובמיוחד המינים וצאצאיהם, רואים בספרדים-הפרענקים יצורים נחותים ממש, סוג ב במקרה הטוב).


לך תבדוק כמה רופאים בכירים אשכנזים יש לעומת רופאים בכירים מזרחים, או כמה שופטים אשכנזים יש בבתי המשפט לעומת שופטים מזרחים ובמיוחד בבית המשפט העליון, או כמה מרצים בכירים אשכנזים באוניברסיטאות לעומת מרצים בכירים מזרחים, או כמה אשכנזים במוקדי הכוח בשוק ההון לעומת מזרחים, או כמה אלופים ורמטכ"לים אשכנזים היו לעומת מזרחים, או כמה אשכנזים יש במוקדי הכוח בשב"כ ובפרקליטות לעומת מזרחים, או כמה אנשי תקשורת אשכנזים בכירים יש לעומת אנשי תקשורת מזרחים בכירים, ועוד...


כלומר, אם האמת תתפרסם ותתקבל שרש"י היה מין וכסיל אשר הִתעה את העם אחרי ההבל, מה הדבר אומר על יהדות אשכנז בכללותה? כיצד הדבר ישפיע על מעמדה בקרב עם-ישראל? ויש לעניין זה משמעויות מרחיקות-לכת מאד על חיינו החברתיים ואף הכלכליים היום בעם-ישראל, ולא רק בקרב העולם הדתי בארץ-ישראל, אלא בקרב העולם היהודי בעולם כולו.


שהרי לאחר שהאמת תצא לאור ויתברר שמוצאה של יהדות אשכנז מבחינה מחשבתית הינו נחות מאד, והיא יצאה מקרב תועים ומינים פרו-נוצרים מושחתים אשר עבדו לאלהים אחרים, ואף השחיתו והחריבו את דרך האמת תוך שהם מתחזים לקדושים וטהורים ולאנשי חכמה ודעת – הדבר יפגע פגיעה אנושה בתדמיתה, ופגיעה אנושה כזו בתדמיתה תביא להחלשת אחיזתה ושלטונה במוקדי הכוח בעם-ישראל, ולאיבוד שליטתה במוקדי הכלכלה והחברה.


עתה אולי תחל להבין מדוע קיים קשר של שתיקה ואפילו בימינו כנגד האמת בעניינו של רש"י-שר"י, שהרי הדבר ישפיע על כל שׂדרות העם והחברה! וכי המזרחיים יקבלו עוד על עצמם את עוּלם של האשכנזים? וכי המזרחיים יוסיפו להעריץ ולהשתעבד להם? וביתר פירוט: כיצד נוכל לקבל את חכמיהם באוניברסיטאות, הוזי ההזיות ושטופי התאוות? כיצד נקבל את חכמיהם מקרב העדה החרדית אשר מתעים את העם אחרי ההבל? כיצד אפילו נקבל על עצמנו את הפוליטיקאים האשכנזים החילוניים, כאשר אנחנו יודעים שמוצאם הוא בקרב יהדות רקובה מחשבתית ומוסרית מן היסוד? ואשר עיוותה שיבשה וסילפה והשחיתה את דת משה?


הם לא ייהנו עוד מפריבילגיה מפוקפקת וממעמד מרומם מעצם מוצאם, אלא יצטרכו להוכיח את עצמם כבעלי כישרון אמיתי וכאנשי יושר ואמת, בדיוק כמו המזרחיים! בעוד שכיום, הם נחשבים למעולים ולמועדפים בראש ובראשונה בשל מוצאם האירופי ותו לא! אתה מצליח להבין את המשמעות האדירה של חשיפת מוצאם האמיתי המושחת והשקרי וכן של חשיפת ריקבון מוסריותם? וכמה אשכנזים מושחתים ומחוסרי דעת יסוננו ויתבערו ממערכות המדינה החברה והדת? אך בינתיים, האשכנזים מעדיפים את השקר על-פני האמת, את טובות ההנאה והתאוות על-פני עונג רוחני נצחי, את הזימה על-פני יראת שמים, ולכן הם ממשיכים בהתעיית ההמונים באמצעות שטיפת מוח תקשורתית יום-יומית שמנציחה את עליונותם המדומה.


וכאמור, כך בכל תחומי החיים כאן בארץ-ישראל: בתחום הרפואה, המשפט, הפרקליטות, שוק ההון, הצבא, החינוך, התקשורת, ההייטק, ועוד, בכל התחומים החשובים הללו, מונו כמעט תמיד אנשים ממוצא אשכנזי לעמוד בכוורות שבראש התחומים הללו, ואם ייצא לאור שחכמי-יועצי-אשכנז מוצאם במינים אשר מורידין ולא מעלין, הדבר יפגע פגיעה אנושה מאד ביוקרתם בתדמיתם ובעריצותם, ובסופו-של-דבר ביקר להם מכל: בגאוותם ובכוחם הכלכלי והפוליטי.


"אֵיךְ נֶחְפְּשׂוּ עֵשָׂו נִבְעוּ מַצְפֻּנָיו. עַד הַגְּבוּל שִׁלְּחוּךָ כֹּל אַנְשֵׁי בְרִיתֶךָ הִשִּׁיאוּךָ יָכְלוּ לְךָ אַנְשֵׁי שְׁלֹמֶךָ לַחְמְךָ יָשִׂימוּ מָזוֹר תַּחְתֶּיךָ אֵין תְּבוּנָה בּוֹ. הֲלוֹא בַּיּוֹם הַהוּא נְאֻם יְיָ וְהַאֲבַדְתִּי חֲכָמִים מֵאֱדוֹם וּתְבוּנָה מֵהַר עֵשָׂו. וְחַתּוּ גִבּוֹרֶיךָ תֵּימָן לְמַעַן יִכָּרֶת אִישׁ מֵהַר עֵשָׂו מִקָּטֶל. מֵחֲמַס אָחִיךָ יַעֲקֹב תְּכַסְּךָ בוּשָׁה [=מחמס התימנים והמזרחים] וְנִכְרַתָּ לְעוֹלָם" (עובדיה א, ו–י). והמבין יבין...


***

והמזרחיים? הם מעדיפים להישאר משועבדים תחת עול השלטון האשכנזי, מתבוננים הם על צאצאיו של יפת בהערצה עיוורת, כמו אחד מקרובי משפחתי ממוצא תימני מכובד – משפחה צנענית מיוחסת בעלת זיקה לדור דעה, אשר מתעקש לשוחח עם בניו בשפת היידיש!


קים קים, יחרים אבוק!


ופעם אחת הוא אף הטיח בי איך אני מעז לירוק על אבותיו... ומאן אבוק? ומאן אומק?


אלה עבדים נרצעים תועים ואומללים אשר משולים לאותו עבד נחות אשר התאהב בעבותות השעבוד, ואשר זועק לאדונו: אהבתי את אדוני את אשתי ואת בניי – לא אצא חופשי! "וְאִם אָמֹר יֹאמַר הָעֶבֶד אָהַבְתִּי אֶת אֲדֹנִי אֶת אִשְׁתִּי וְאֶת בָּנָי לֹא אֵצֵא חָפְשִׁי! וְהִגִּישׁוֹ אֲדֹנָיו אֶל הָאֱלֹהִים וְהִגִּישׁוֹ אֶל הַדֶּלֶת אוֹ אֶל הַמְּזוּזָה וְרָצַע אֲדֹנָיו אֶת אָזְנוֹ בַּמַּרְצֵעַ וַעֲבָדוֹ לְעֹלָם" (שמ' כא, ה –ו).


ואחתום בדבר ה' אל שמואל הנביא (טז, ז):


"וַיֹּאמֶר יְיָ אֶל שְׁמוּאֵל: אַל תַּבֵּט אֶל מַרְאֵהוּ וְאֶל גְּבֹהַּ קוֹמָתוֹ כִּי מְאַסְתִּיהוּ כִּי לֹא אֲשֶׁר יִרְאֶה הָאָדָם, כִּי הָאָדָם יִרְאֶה לַעֵינַיִם וַייָ יִרְאֶה לַלֵּבָב".

איך עד היום לא נחשפה מינותו של שר''י
.pdf
Download PDF • 169KB

213 צפיות10 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page