top of page

ממשלת ההרס והחרפה

ממשלת העבריינים והמושחתים ממשיכה להמיט עלינו חרפה, כאילו לא הספיקו מראות השואה המחרידים מעוטף עזה, כאילו לא הספיקו אלפי הטילים ששוגרו מעזה – הממשלה ממשיכה להמיט חרפה על עם-ישראל, והנה לפניכם כמה דוגמאות לחרפה האיומה:


אוי ואבוי לנו שאנחנו זקוקים לעזרתן של נושאות-מטוסים אמריקאיות, איך יעלה על הדעת שהמדינה החזקה ביותר במזרח-התיכון, איננה מסוגלת להתמודד לבדה עם ארגוני טרור? הדבר מעיד על דבר אחד בלבד: מחדל מתמשך של שנים רבות, שנות שלטונו של ביבי הנבל. ובמלים אחרות, אם הגענו למצב שאנחנו זקוקים נואשות לעזרת נושאות-מטוסים ולעמידת ארה"ב לצידנו כאילו היינו כווית או סעודיה או טאיוואן או דרום-קוריאה או אוקראינה – הרי שבמשך שנים רבות ממשלת ישראל לא התכוננה ולא טיפלה באיומים כנגדנו, עד שהגענו למצב שאין אנו מסוגלים להתמודד עם ארגוני טרור, וסכנה קיומית מרחפת מעל ראשנו.


אוי ואבוי לכל מי שראה את השיחה של ביבי עם ביידן אתמול (10.10.23). ביבי הפליג לתאר את זוועות השואה המחרידות שאירעו בעוטף לפרטי פרטים. זה נכון להציג את רשעות החמס, אך באופן שבו ביבי עשה זאת הוא הצטייר, לא כמי שתובע בעוז להשיב מלחמה שערה – אלא כמי שרועד מקול עלה נידף, כמי שמתחנן לעזרה, כמי שמתרפס ומשתוקק לעידוד ולתמיכה, כמי שאינו בטוח בצדקת הדרך – עד שהוא נאלץ לתאר אונס וזוועות כדי שירחמו עליו. ביבי השפיל אותנו, הוא נראה חסר רוח לחימה לחלוטין, רועד ומשקשק מדעת הקהל העולמית, ויותר מכל, משתין במכנסיים שמא נישאר לבד במערכה רב-זירתית בחזית הצפון והדרום.


זלנסקי לעומתו, שנמצא במצב קשה בהרבה מול רוסיה הגדולה, תמיד שמר על כבוד עצמי ונראה תמיד עם גו זקוף והבעת עוז על פניו. הוא מעולם לא נראה במצב כֹּה שפל ואומלל. מצב שמעיד כאמור על העדר עמוד-שדרה ועל חוסר בטחון עצמי שנובעים משחיתות וריקבון.


אוי ואבוי לממשלת-ישראל ולנבל העומד בראשה, אשר רק לפני כשבוע ניהלה מלחמת שיסוי שחצנית ומתייהרת כנגד הנשיא ביידן. ביבי הכלבי שלח את שופרותיו-בהמותיו כדי לטעון שביידן לא צריך להתערב בעניינים הפנימיים במדינת-ישראל, וכל זאת כדי לאפשר לו להפוך את מדינת-ישראל לדיקטטורה ולגן-עדן לעבריינים ומושחתים. עדר הבבונים שמע את התנערותה של ממשלת ישראל מהממשל בארה"ב והחל לתקוף את ביידן בכל מיני פלטפורמות, קללות, נאצות, חרפות וגידופים השמיעו הבבונים בניצוחו של ביבי הכלבי.


והנה, עתה, התייצב הנשיא שכֹּה השמיצו הבבונים מצביעי הליכוד, לצד מדינת ישראל באופן חד-משמעי וחסר-תקדים. יש קונה עולמו בשעה אחת, ואין לי ספק שביידן קנה את שלו. אך אוי ואבוי לנו שנשיא גוי נותן שיעור לממשלת-ישראל בנאמנות, במסירות, ביושרה, ובעוז.


אוי ואבוי לנו שממשלת הביזיון מתמהמהת בהקמת ממשלת חירום אמיתית (לא כמו הקבינט שאולי יקום עם שוטה הכפר), ממשלה שתראה לנגד עיניה אך ורק את טובתה של ישראל.


אוי ואבוי לנו שממשלת הליכוד והעומד בראשה מתנערים מן העובדה הפשוטה שהם אלה שטיפחו וחיזקו את מפלצת הטרור העזתית. "החמס מאז ומעולם פעל כמו דאעש" – מצהירים ביבי ושופרותיו, אם כן אפוא, מדוע טיפחתם אותם? מדוע אפילו עתה לאחר האסון, אתם מתכננים להשאיר אותם בעזה? מדוע וויתרתם על ליברמן שתובע את מיטוט שלטון החמס?


אוי ואבוי לנו שכל התשתיות בעזה עדיין עומדות על תילן, ויש לעובדה זו משמעות אחת ויחידה: מחשבת רדיפת-הבצע של ביבי ממשיכה להנהיג את צללי שכלו. ביבי עדיין מתכנן שעזה תהיה לקוחה של ישראל: סולר, מים וחשמל ועוד סחורות רבות במיליארדים – ימשיכו להיות מועברות לעזה לאחר המלחמה. בקיצור, ביבי עדיין חושב על טובתם של בעלי ההון.


אוי ואבוי לנו שצה"ל עדיין לא נכנס לעזה. מספרים לנו סיפורים שצריך להתכונן ולעשות תוכניות – ואנכי הקטן שואל: בשביל מה אנחנו משלמים מיסים ומשכורות עתק לראשי המדינה והצבא? כדי שתתחילו להתכונן ולתכנן תוכניות עתה לאחר שהאסון התרחש? וכי אין לכם תוכניות מגרה לאסונות כגון אלה? מה עשיתם במשך עשרות שנים בתפקידיכם?


אוי ואבוי לנו שדובר צה"ל מדברר שקרים ביביסטים: כמה פעלנו וכמה עשינו וכמה טונות של חומרי-נפץ הנחתנו על עזה, ממשלת ישראל וצה"ל עדיין לא מבינים שלא מדובר במבצע, וגם אם ינחיתו על עזה את כל חומרי הנפץ שבמזרח-התיכון – אם עזה תמשיך להתקיים וארגוני הטרור יחלו את בנייתם מחדש, הפסדנו בגדול, וכל העולם ילעג לנו על החרפה הנוראה.


אוי ואבוי לנו שגם ההפצצות המאסיביות ביותר שלנו נראות כמו משחק ילדים, בדרך-כלל בניינים ריקים של חמס, ולעתים יש כמה אנשים בודדים פה ושם, גם עתה, ביום החמישי ללחימה, מספר ההרוגים בקרבנו גדול בהרבה ממספר ההרוגים בעזה! הייתכן כדבר הזה?! הפצצות אמיתיות משמעותן הגירה מוחלטת של כל תושבי עזה למצרים, זה מה שנדרש. כל תוצאה אחרת לא תחזיר את תושבי העוטף, וקו ההגנה הבא יהיה אשקלון ושדרות וכו'.


אוי ואבוי לנו שממשלת-ישראל אינה מסוגלת לקחת אחריות ולומר: "טעינו", "נכשלנו", ולא רק בגלל שהדבר מעיד על-כך שראשי המדינה מושחתים ורקובים – אלא ובעיקר בגלל שאנו במערכה על קיומה של מדינת-ישראל, והעדר לקיחת אחריות ידרדר לעוד שגיאות חמורות. שגיאות שהעם ישלם עליהן בדמים יקרים, ובייסורי אימים מחרידים שילוו אלפי משפחות.


אוי ואבוי לנו שממשלת ישראל מתייהרת ומתיימרת לפעול בשם ה'. על כל גבעה רמה ותחת כל עץ רענן תשמעו מחברי-הממשלה וכן בערוץ 14 את המלים "בעזרת השם"... אך כאשר המלים הללו יוצאות מפיהם של עבריינים רקובים ומושחתים, מדובר בחילול-השם חמור ביותר – "בְּפִיו וּבִשְׂפָתָיו כִּבְּדוּנִי וְלִבּוֹ רִחַק מִמֶּנִּי" (יש' כט) – והקב"ה הוכיחם, את המשתמשים בשם-שמים כדי לגרוף הון פוליטי וכלכלי וכדי לקדם את שאיפותיהם, את רדיפת הבצע והשׂררה.


"הוֹי הַמַּעֲמִיקִים מֵייָ לַסְתִּר עֵצָה וְהָיָה בְמַחְשָׁךְ מַעֲשֵׂיהֶם וַיֹּאמְרוּ מִי רֹאֵנוּ וּמִי יוֹדְעֵנוּ"; "וְשָׁמְעוּ בַיּוֹם הַהוּא הַחֵרְשִׁים דִּבְרֵי סֵפֶר וּמֵאֹפֶל וּמֵחֹשֶׁךְ עֵינֵי עִוְרִים תִּרְאֶינָה, וְיָסְפוּ עֲנָוִים בַּייָ שִׂמְחָה וְאֶבְיוֹנֵי אָדָם בִּקְדוֹשׁ יִשְׂרָאֵל יָגִילוּ, כִּי אָפֵס עָרִיץ וְכָלָה לֵץ וְנִכְרְתוּ כָּל שֹׁקְדֵי אָוֶן" (יש' שם).


ממשלת ההרס והחרפה
.pdf
הורידו את PDF • 128KB

107 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page