top of page

מה עובר בראש של ביבי הרשע?

עודכן: 17 באוק׳ 2023

ובכן, ביבי לא מתכוון להפיל או "למוטט" את חמס, הוא זקוק לחמס נואשות, גם כדי לקיים את שלטון הימין הפשיסטי אשר מטפח את חמס לצרכיו הפוליטיים והכלכליים, אך גם מכיוון שהוא פחדן ורשע ואינו ראוי להנהיג את עם-ישראל באופן כללי, וכל-שכן בשעה קשה ונוראה זו.


מסיבה זו ביבי מתמהמה בהקמת ממשלת-חירום (גם אם יקים אותה בסוף, שוב גנץ מתגלה כשוטה הכפר, אשר רץ שוב ושוב לחיקו של הנוכל בעוד שזה דוחהו ומשפילו), ומסיבה זו הוא מתמהמה בכניסה לעזה. מה ביבי כן רוצה לעשות? ובכן, נראה לי שהוא מתכוון לעשות שלושה דברים מרכזיים: 1) להכות בעזה מן האוויר ובעיקר לעשות רוח וצלצולים בהטלת טונות של פצצות על בתים ריקים, כדי שבסוף המלחמה הוא יוכל לקשקש בהצהרות כמה טונות של חומר-נפץ הוא הפיל בעזה, ואף ישווה זאת למספר טונות חומרי-הנפץ שהופלו בדאחייה, וכל ההזיה הזו כדי לגרום לבבונים הכסילים להרגיש טוב, ולומר על אלילם המכוער: פשש... איזה מנהיג, איך הוא נכנס בהם... 2) בהמשך הוא ייכנס לעזה במטרה לצאת-ידי-חובה, ובעיקר כדי ללכוד מאות ואולי אלפי מחבלים שבויים; 3) הוא ישתמש בשבויים שהוא ילכוד בכניסה לעזה כדי לעשות עסקת שבויים ולהחליף תמורת כ-200 החטופים, אלפי מחבלים פלסטינים.


ביבי מתכנן שבסוף המלחמה הזו, מה שהיה הוא שיהיה: 1) חמס תמשיך להיות לקוחה של ישראל ומאות של משאיות ימשיכו לזרום מדי יום לעזה ולהעשיר את חשבונותיהם של בעלי ההון, ואת חשבונותיו של ביבי ואשתו איזבל במקלטי המס השונים ברחבי העולם – ובל נשכח את המיליארדים ממכירת סולר, מים וחשמל; 2) ביבי ימשיך לשמֵּר את עזה כגורם אשר ימנע כל התקדמות לשלום עם ערביי ארץ-ישראל, וימשיך לגרום לשמאל בישראל להיות לא רלבנטי; 3) ובסופו-של-יום, החמס יישאר בעזה, ויחל שוב לפתח יכולות, עד האסון הנורא הבא.


ביבי ממשיך לעשות פוליטיקה, הוא חושב על היום שאחרי, הוא מדמה לעצמו שלשונו החלקלקה ועובדי-האלילים הבבונים יסייעו לו שלא לשלם מחיר על חדלונו וחדלון ממשלתו.


זו לדעתי כוונתו ומטרתו של ביבי הארור. ברם, ביבי שוכח את מלכו-של-עולם, ביבי שוכח שאסון שכזה מעיד קרוב לוודאי על-כך שה'-אלהים-אמת קץ בשלטונו של ביבי וממשלת הבריונים והכסילים והבהמות שהוא מינה סביבו. ולכן, לא אתפלא אם ביבי בסופו-של-דבר יעשה את כל מה שהוא לא רוצה לעשות, וישלם גם את המחיר המלא על מחדליו ורשעותו.


מה יקרה בדיוק איני יודע, אך אין-צל-של-ספק שעצתו של ביבי תּוּפָר, כי הגיעה עת האמת.


ומה כן היה צריך לעשות? ובכן, לדעתי מה שצריך לעשות הוא פשוט מאד, לרוקן את בתי-הכלא בישראל ולהחזיר את כל החטופים בשלב ראשון. ובשלב השני לגרש את כל העזתים למצרים. לא להשאיר בעזה אבן-על-אבן, ובמלים אחרות, לעשות טרנספר לכל תושבי עזה.


"וְאִם לֹא תוֹרִישׁוּ אֶת יֹשְׁבֵי הָאָרֶץ מִפְּנֵיכֶם וְהָיָה אֲשֶׁר תּוֹתִירוּ מֵהֶם לְשִׂכִּים בְּעֵינֵיכֶם וְלִצְנִינִם בְּצִדֵּיכֶם וְצָרֲרוּ אֶתְכֶם עַל הָאָרֶץ אֲשֶׁר אַתֶּם יֹשְׁבִים בָּהּ" (במ' לג, נה).

מה עובר בראש של ביבי הרשע
.pdf
הורידו את PDF • 124KB

98 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page