top of page

טבח שמחת-תורה: מהו המסר האלהי?

עודכן: 29 בנוב׳ 2023

הגיעו לאוזניי שמועות לפיהן הדתיים האורתודוקסים טוענים שהטבח בשמחת-תורה התרחש בגלל החילונים: בגלל מסיבת הסמים שהייתה ליד קיבוץ רֵעים, בגלל אנשי הקיבוצים הכופרים והגויים כלשונם – אלה הן שתי הסיבות המרכזיות שבהן הם מסבירים את הטבח הנורא.


האמנם? ובכן, ברור שהקב"ה העביר מסר לחילונים: חִדלו לכם ממסיבות נגעלות, חִדלו לכם מהתנערותכם מן המוסר האנושי, חִדלו לכם מרדיפת התאוות והזימות. ברם, האם בטבח הנוראי בעוטף-עזה וב"מסיבת הטבע" מִסתכֵּם הטבח בשמחת-תורה? והלא כבר עתה ניתן לראות את הנזק העצום שחמס, השותף הטבעי של ביבי ומפלגות הימין הפשיסטיות, גרם לממשלת הימין "מלא-מלא", נזקים אדירים שיתנו את אותותיהם על עם-ישראל בדור הבא!


והנה לפניכם כמה מתוצאותיו של הטבח בשמחת-תורה, תוצאות שניתן לזהות כבר עתה:


הטבח בשמחת-תורה עצר בעוצמה את ההפיכה המשטרית, כל התוכניות של ביבי להפוך לרודן כל-יכול אשר ממנה את שופטיו, וממשיך בחיי הנהנתנות ורדיפת הבצע – נעצרו. הקב"ה עצר את ההפיכה המשטרית באופן שלא ניתן לטעות בו – הקב"ה אינו חפץ בממשלת-ישראל ובתוכניותיה, הוא אינו חפץ בריקבון ובשחיתות של ביבי וחבר-מרעיו, שחיתות שהגיעה לשפל שמעולם לא נראה כאן במדינת ישראל, עד כדי סכנה לקיומה של מדינת ישראל. שתי דוגמאות לעוצמת המסר: 1200 נרצחים עד כֹּה, כ-200 חטופים, ביניהם ילדים וילדות נשים וזקנים.


הטבח בשמחת-תורה גם עצר את שוד החרדים ושאר האורתודוקסים רודפי הבצע, מי יעז עתה להעביר מיליארדים ואפילו מאות בודדות של מיליונים לחרדים הגזלנים? כמו כן, הטבח בשמחת-תורה עצר את חוק-הגיוס הוא חוק-ההשתמטות שמבטא מעל לכל את שנאת צה"ל – והשנאה לצה"ל, והסברתי זאת כבר בעבר, הינה הביטוי המובהק ביותר לשנאת ארץ-ישראל ולשנאת מילוי ייעודו של עם-ישראל בארץ-ישראל – ייעוד של עם חכם ונבון, אור לאנושות. שנאת ארץ-ישראל ושנאת מילוי ייעודו של עם-ישראל הוא העוון החמור ביותר – על חטא המרגלים עם-ישראל נענש שדור שלם ימות במדבר סיני, עונש חמור מעונש חטא-העגל.


הטבח בשמחת-תורה גם חושף את קלונם וערוותם של ראשי המדינה, האמת שהקב"ה הציג לנגד עינינו שופכת אור על רקבונם של ביבי וכל שרי הממשלה. הם נתפסים בקלקלתם פעם-אחר-פעם באמירות מנותקות ומקוממות ובמעשים שמוכיחים שכל מעייניהם נתונים לעצמם. חלק מחסידיו של ביבי כבר התעורר להבין שביבי הוא רב-נוכל אשר המיט עלינו אסון נורא, וכן להבין שביבי וחבר מרעיו השחיתו והחלישו את המדינה, וטיפחו וחיזקו את חמס עד שהגענו למצב הזה שבו אנחנו נמצאים: לטמטום וליהירות אשר הובילו לשאננות ולאסון מחריד.


אין ספק שכל ממשלת-ישראל וכל צמרת הצבא אחראים למצב, וכולם צריכים לתת את הדין על המחדל העצום שנבע בראש ובראשונה משחיתות ורקבון שהובילו לשחץ ולשאננות. ברם, הנני מבקש להעלות נקודה אחת מעל הכל: ביבי טוען עתה לאחר הטבח, שחמס הוא דאעש, והוא מוסיף שהדבר לא נתגלה לו זה עתה, אלא שהוא תמיד ידע זאת – ובכן, רק על האמירה הזאת הוא צריך לשבת בכלא עד סוף ימיו על בגידה במדינה, שהרי לפי דבריו הוא שלו, דמיהם של 1200 הנרצחים עד כֹּה וכל הנרצחים שעוד יהיו, וכן דמם וייסוריהם המחרידים של החטופים וקרבנות ההתעללות האכזרית של רשעי הגויים – דמי כולם על ידיו וידי ממשלתו.


הטבח בשמחת-תורה גם המיט חרפה נוראה וייסורים איומים על המדינה כולה, לא רק על אנשי הקיבוצים החילוניים, ולא רק על החוגגים במסיבה ברֵעים. כלומר, הטבח המזוויע גרם לחרפה עצומה ומבעיתה לעם-ישראל, חרפה שנוקבת ופוצעת את הלב והנשמה – וגם ייסורים גדולים, מאות אלפי אנשים באזעקות, בחרדות, מתמודדים עם נזקים נפשיים ארוכי טווח. אגב, רוב האנשים שנמצאים תחת מתקפות הרקטות הם אנשי הפריפריה, אותם הולכי-על-שתיים שביבי שלהב והלהיב במשך שנים רבות, אותם אנשים שהוסתו והודחו על-ידי ביבי הנבל.


הטבח בשמחת-תורה חשף גם את חדלונה של הממשלה. לאחר חמשה ימים כבר ניתן לקבוע באופן ברור שהממשלה הזו אינה מתפקדת, עשרות השרים וסידורי העבודה השונים אינם מתפקדים. מי שמתפקד הם דווקא החילוניים והמסורתיים אשר נרתמים לתרום ולהתנדב. כמו כן, חוסר התפקוד של הנהגת המדינה ב-24 השעות הראשונות הוא זה שגרם לרציחתם ולעינויָם של מאות אזרחים, ילדים וילדות, נשים וזקנים, אשר עוּנו ונטבחו באימה מחרידה.


זאת ועוד, גם עתה ניתן לראות בבירור שרוב הנרצחים כלל אינם מקרב החילונים הבליינים או מקרב אנשי הקיבוצים, יש נכון לעכשיו כ-1200 נרצחים: 260 מקרב הבליינים, ובקיבוץ בארי, שהוא יישוב העוטף הגדול ביותר נמצאו מעט יותר מ-110 גופות. לכן, למיטב הבנתי, רוב הנרצחים הם מקרב כלל אנשי הפריפריה ואנשי הביטחון, לא בליינים ולא אנשי קיבוצים חילוניים. ובל נשכח, אנחנו רק בתחילתו של האירוע, עוד יהיו לצערנו הרוגים ופצועים.


הטבח בשמחת-תורה גם חשף את שיטת ההפקרות של ביבי, והיא: תן להם כסף-שוחד והם ישבו בשקט. שבועות בודדים לפני הטבח ביבי אישר העברה של עשרות מיליוני דולרים לחמס, וניסה לשחד אותם במתן היתרי כניסה של פועלים לתוך ישראל. השיטה הזו של ביבי רודף הבצע עובדת מצוין עם החרדים המושחתים ונספחיהם הפשיסטים הבוגדים – אך לחמס יש אידיאולוגיה, לא ניתן לקנות אותו בכסף, המשוואה של כסף תמורת שקט לא מסנוורת אותו.


הטבח בשמחת-תורה גם חשף את שקריהם של החרדים וראשי המתנחלים הדורסניים. הם הלעיטו אותנו במשך שנים רבות שתורת-המינות אשר בידם "מגינה" על עם-ישראל, ובלעדיה אין לנו קיום כאן בארץ-ישראל. ובכן, למרות כל כספי השוחד שהעבירו לחרדים ולשאר מחללי-שם-שמים מקרב האורתודוקסים רודפי-הבצע, למרות כל המיליארדים שהועברו בתשעת החודשים האחרונים, ולמרות מאות המיליונים הרבים שהועברו רק בשבועות האחרונים – למרות זאת ובגלל זאת, עמֵּנו בסכנה, הכלכלה בסכנה, ועמֵּנו נאנק בייסורי הטבח האיום.


הטבח בשמחת-תורה גם חושף את ניתוקם של החרדים שונאי-ישראל מעם-ישראל, תרומתם למלחמה אפסית ביחס למספרם ההולך ותופח – גם בתקופה קשה זו הם אינם אומרים "מישברך" לחיילי צה"ל ואף לא תפילה לשלום המדינה. ולמעט מתי-מעט שנועדו להסתיר את שנאתה ותיעובה של חברת-המינות-החרדית לצה"ל, הם אינם מתנדבים למאמץ המלחמתי. ולעומתם, החילוניים והמסורתיים מתנדבים בהמוניהם – ברוכים יהיו! והמצוה הגדולה ביותר בידם: הגנה על ארץ-ישראל, פיתוחה ושגשוגה. קצרו של דבר, אין עתה הבדל בין נטורי-קרתא לבין יושבי הישיבות שבבני-ברק, בכולם מפעפע ארס שנאת-צה"ל ושנאת ארץ-ישראל.


הטבח בשמחת-תורה חשף גם את עזות מצחם של סמוטריץ' ובן-גביר. זוכרים את סיסמת הבחירות של בן-גביר: "מי כאן בעל הבית?", ובכן, סיסמת-שחץ זו עלתה לנגד עיניי כשראיתי את רכבי הטויוטה של החמס נוסעים בחופשיות ברחובות שׂדרות, עמוסי נשק וחומרי נפץ. וסמוטריץ'? זוכרים את הסיסמה של סמוטריץ': "בעזרת ה' יהיה בסדר"? ובכן, כלכלת ישראל עומדת לפני שבר גדול – ומצבה בתקופתו של ליברמן כשר האוצר נראה כמו חלום רחוק.


הטבח בשמחת-תורה חשף גם את כסילותה ושחץ-ליבה של הציונות הדתית האורתודוקסית, אשר התעקשה להעביר את אוגדת עזה ליהודה ושומרון כדי לאבטח איזה סוכה של ח"כ שפל. כלומר, הטבח בשמחת-תורה חשף את העברת התקציבים מן המקומות הקריטיים, למשחקי כבוד ולהזיות שליטה של פירומנים קיצונים, אשר מונהגים על-ידי כומרים פרו-נוצרים.


הטבח בשמחת-תורה חשף גם את רדיפת התענוגות של ביבי ואשתו איזבל המושחתים והנפוחים. לא לחינם הטבח בשמחת-תורה תפס אותם בעודם משתכשכים בג'קוזי המפואר בנווה אטי"ב. בעוד ביבי ואיזבל מתענגים ונחים להם מרדיפת התאוות, השמפניות והסיגרים – אלפי מחבלי דאעש (חמס זה דאעש לפי ביבי), רצחו, שרפו, עינו והתעללו בילדים וילדות, נשים ונערות, זקנים וזקנות. היה קשה לביבי להתעורר מחלומות רדיפת הבצע והתאוות. ראשי המדינה והצבא לא הגיבו במשך שעות ארוכות לזוועות, ללמדנו על שקיעתם בטומאתם.


וגדולה מכולן, הטבח בשמחת-תורה חשף את נבזותם של ביבי השקרן וממשלתו הארורה. במשך עשרות בשנים הם הלעיטו אותנו בשקר הביביסטי שהשמאלנים בוגדים ואינם יהודים: "אנשי השמאל שכחו מה זה להיות יהודים", כך לחש ביבי לאליל הנגעל יצחק כדורי שר"י. אך מי הם הבוגדים האמיתיים? מי הם אלה שהפקירו ילדים ונשים, זקנים וזקנות לידי מרצחים שפלים? לידי עדר פריצים מתעללים ואכזריים עורפי תינוקות ואונסי ילדות? מי הם אלה שעד עתה אינם לוקחים אחריות וממשיכים לסכן את מדינת-ישראל? הקב"ה חשף לעין-כל את הבוגדים האמיתיים – הימין הפשיסטי! ביבי הארור וכל ממשלתו, הימין הדורסני הארור, הוא ושופרותיו למיניהם, ינון מגל ועמית סגל וכל כתבי ערוץ 14 הארורים, ה' ישלם להם כגמולם! ולעומתם, הקב"ה חשף את גבורתם ומסירותם של השמאלנים ואת אהבתם לארץ-ישראל.


ולא רק שקר הבוגדים, כל השקרים שהולעטנו בהם על-ידי ביבי ושופרותיו הארורים, כל שקרי הימין הדיקטטורי למיניהם, כל השקרים שהם פמפמו וטמטמו בהם את הביביסטים וכן את האורתודוקסים עובדי-האלילים – כל השקרים הללו מתארים אותם הם עצמם! בוגדים!


"הֹלֵךְ צְדָקוֹת וְדֹבֵר מֵישָׁרִים מֹאֵס בְּבֶצַע מַעֲשַׁקּוֹת נֹעֵר כַּפָּיו מִתְּמֹךְ בַּשֹּׁחַד אֹטֵם אָזְנוֹ מִשְּׁמֹעַ דָּמִים וְעֹצֵם עֵינָיו מֵרְאוֹת בְּרָע, הוּא מְרוֹמִים יִשְׁכֹּן מְצָדוֹת סְלָעִים מִשְׂגַּבּוֹ לַחְמוֹ נִתָּן מֵימָיו נֶאֱמָנִים [...] כִּי יְיָ שֹׁפְטֵנוּ יְיָ מְחֹקְקֵנוּ יְיָ מַלְכֵּנוּ הוּא יוֹשִׁיעֵנוּ" (יש' לג, טו–טז).


"וְאוּלָם חַי אָנִי וְיִמָּלֵא כְבוֹד יְיָ אֶת כָּל הָאָרֶץ" (במ' יד, כא)


גם עתה ביבי גורר רגליים, רדיפת הבצע זורמת בעורקיו וכל מעייניו נתונים לה. במשך ימים ארוכים הוא קיווה שהוא יוכל להימנע מכניסה קרקעית לעזה, אך הלחץ להקמת ממשלת חירום הכריע אותו, והוא נאלץ, לאחר חמישה ימים ארוכים ויקרים, להכניס את גנץ לממשלה. ביבי וממשלתו וכן כל ראשי הצבא משקשקים מכניסת חיזבאללה למערכה – וזו חרפה שאין כדוגמתה! כל העולם עֵד לרעד הבלתי-נשלט שאוחז בביבי ובממשלתו ובכל ראשי הצבא המושחתים, ושומע את גופם רועד ונוקש בקולות רמים. ה-ם מ-פ-ח-ד-י-ם! מסיבה זו ביבי גם החליט לתאר את הזוועות על כל גבעה גבוהה ותחת כל עץ רענן: ביבי הרקוב והמושחת מרגיש שאין לו הצדקה מוסרית לצאת למלחמה, אז הוא נאלץ לעורר רגשות באופן גס ובוטה. ולמה הם מפחדים? כי הם פושעים וחטָּאים "פָּחֲדוּ בְצִיּוֹן חַטָּאִים אָחֲזָה רְעָדָה חֲנֵפִים" (יש' לג).


לא אתפלא אם בסופו-של-דבר ביבי ימצא את עצמו בכל החזיתות שהוא מנסה בכל כוחו להימנע מהן, וסכנה גדולה יש בדבר, מפני שלמלחמה אסור בשום-פנים להיכנס בהססנות ובגרירת רגליים. ביבי הוא נבל בזוי ונקלה רודף בצע ותאוות, לא מנהיג ולא מצביא, הוא אפילו לא אדם בעל מוסר בסיסי, מדובר בארכי-נוכל אשר השחית והרקיב את מדינת-ישראל. על הביביסטים שוכני הפריפריה להבין, שאם עם-ישראל לא ינצח במלחמה הזו באופן מוחץ, קו הגבול הבא לא יהיה בעוטף-עזה, אנשי הקיבוצים לא יחזרו לקיבוציהם, קו הגבול הבא יהיה שדרות ואופקים, אשקלון ונתיבות, וכל מאמציהם של אויבינו ימוקדו עתה בערים הללו.


"הִנֵּה סַעֲרַת יְיָ חֵמָה יָצְאָה וְסַעַר מִתְחוֹלֵל עַל רֹאשׁ רְשָׁעִים יָחוּל, לֹא יָשׁוּב אַף יְיָ עַד עֲשֹׂתוֹ וְעַד הֲקִימוֹ מְזִמּוֹת לִבּוֹ, בְּאַחֲרִית הַיָּמִים תִּתְבּוֹנְנוּ בָהּ בִּינָה" (יר' כג, יט–כ).


סוף דבר


הנה הראיתם לדעת, שהתמונה הרבה יותר רחבה מאשר מסיבת הבליינים או אנשי הקיבוצים מפריחי השממה, שנטבחו באכזריות רצחנית בלתי נתפשׂת. מדוע אפוא האורתודוקסים, כמו אמנון יצחק המין הארור, מתעקשים להטיל את האשמה על הבליינים ואנשי הקיבוצים החילונים? ובכן, כדרכם של שחצנים ועובדי-אלילים הם אינם מסוגלים להודות על האמת. כי הודאה על האמת תחשוף את רשעותם ונבזותם, את תעתועיהם וכזביהם, ותחסום את הדרך בפניהם להמשיך ולהתעות את עם-ישראל אחרי ההבל, ולנצל ולעשוק את ממון ישראל.


"חַזְּקוּ יָדַיִם רָפוֹת וּבִרְכַּיִם כֹּשְׁלוֹת אַמֵּצוּ, אִמְרוּ לְנִמְהֲרֵי לֵב חִזְקוּ אַל תִּירָאוּ הִנֵּה אֱלֹהֵיכֶם נָקָם יָבוֹא גְּמוּל אֱלֹהִים הוּא יָבוֹא וְיֹשַׁעֲכֶם [מביבי וממשלתו], אָז תִּפָּקַחְנָה עֵינֵי עִוְרִים וְאָזְנֵי חֵרְשִׁים תִּפָּתַחְנָה [...] וְהָיָה שָׁם מַסְלוּל וָדֶרֶךְ [=דרך האמת] וְדֶרֶךְ הַקֹּדֶשׁ יִקָּרֵא לָהּ, לֹא יַעַבְרֶנּוּ טָמֵא וְהוּא לָמוֹ [המינים לא יזכו ללכת בה לעולם אף שיראו את הדרך בעיניהם] הֹלֵךְ דֶּרֶךְ וֶאֱוִילִים לֹא יִתְעוּ [וכל ההולכים בדרך הצדק לא יתעו עוד, ואפילו האווילים שהותעו וטומטמו על-ידי המינים], לֹא יִהְיֶה שָׁם אַרְיֵה וּפְרִיץ חַיּוֹת בַּל יַעֲלֶנָּה לֹא תִמָּצֵא שָׁם וְהָלְכוּ גְּאוּלִים. וּפְדוּיֵי יְיָ יְשֻׁבוּן וּבָאוּ צִיּוֹן בְּרִנָּה וְשִׂמְחַת עוֹלָם עַל רֹאשָׁם שָׂשׂוֹן וְשִׂמְחָה יַשִּׂיגוּ וְנָסוּ יָגוֹן וַאֲנָחָה" (יש' לה).


בתמונת שער הרשומה: חיילי האייזנצגרופן יורים באשה ובנה ליד איבנגורוד, אוקראינה 1942.

טבח שמחת-תורה מהו המסר האלהי
.pdf
הורידו את PDF • 167KB

521 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page