top of page

המחדל הבא: שִׁיתּוּקוֹ של ביבי

איך ייתכן שצה"ל תוקף ברצועת עזה כאילו מדובר בעוד סבב של לחימה? איך ייתכן שחיל-האוויר ממשיך עם נוהל "הקש בגג"? איך יעלה על הדעת שצה"ל עוד לא בִּיתֵּר את עזה? איך יעלה על הדעת שכל תשתיות עזה עדיין לא הושמדו? איך ייתכן שעדיין תוקפים בתי מחבלים ריקים? איך ייתכן שרבי-הקומות בעזה לא מושמדים ומשוטחים? איך יעלה על הדעת שעדיין, שלושה ימים לאחר שהחלה ההתקפה עלינו, עדיין אנחנו נלחמים בתוך גבולות ישראל?!


ימים יקרים חולפים ואובדים, וביבי, כמו ביבי, עדיין בפחדנותו ובהססנותו, פחדנות והססנות שנובעות מִלֵּב מושחת ורקוב, ממנהיג שכל ישותו פועלת אך ורק להבטחת שלטונו ורקבונו.


ביבי לא מסוגל לנהל את המערכה, ביבי רקוב ומושחת, כל יום שהוא בשלטון, יחד עם החרדים ושאר האורתודוקסים רודפי-הבצע – כל יום שכזה הוא אסון לעם-ישראל וחרפה נוראה.


אלהים היכה בביבי ובכל הממשלה הארורה הזאת. בעולם של אמת, בעולם של מלחמה שכזו, אין מקום לשקרנים ולנוכלים, אין מקום לשטיקים ולטריקים, אין מקום לאנוכיות ולנהנתנות, אין מקום לפושעים ולרודפי בצע – כל עוד הם יהיו בשלטון יגון ואנחה יחרידו את נפשנו.


למה לחכות עד שביבי יגרום לעוד ועוד נזקים לעם-ישראל? מה עוד צריך לקרות בשביל להבין שביבי חייב להתפטר, חייב לפנות את המקום לאנשים שמסוגלים להוביל את עם-ישראל לחוף מבטחים. אך לצערי הגדול, נראה לי שנאלץ לסבול עוד ייסורים רבים עד שעמֵּנו יקיא מתוכו את ביבי ואת הממשלה הגרועה והמושחתת הזו, ממשלת רודפי-בצע ושונאי נצח-ישראל.


ואצרף דוגמה אחת לחדלונו של ביבי, כשבוע לפני מתקפת החמס הקטלנית, חמס תקפו את ישראל בהפגנות אלימות על הגדר ושלחו בלוני תבערה לתוך שטח ישראל, תגובתו של ביבי הייתה הפצצת עמדות ריקות של חמס. הייתה זו הפעם הראשונה שחמס הציג לראווה את העמדות הקיקיוניות הללו, ארבעה בזנטי ברזל מחזיקים גג של פח! ולעגו לנו על אפסותנו.


אין לי צל של ספק, שאם בנט ולפיד היו בשלטון, והם אף הוכיחו זאת ביחס לבלוני התבערה, כל-שכן התפרעויות אלימות על הגדר שכללו ירי אש חיה על צה"ל – בנט ולפיד היו מגיבים בצורה כואבת מאד, אשר הייתה מרתיעה את החמס מלתקוף בביטחון ובלעג את יישובינו.


הריקבון והשחיתות המוסרית העמוקה של ביבי לא אפשרו לו להגיב על בלוני התבערה ועל תקיפת צה"ל על הגדר באש חיה – וזו רק דוגמה אחת מני רבות, כיצד אפסותו של ביבי הובילה את עמֵּנו לעברי-פי-פחת, לעמדת נחיתות מול ארגון טרור אשר אינו חושש ללעוג לנו על אפסותנו, הוא יודע שביבי יספוג הכל ולא יעשה מאומה, כי הוא רקוב ומושחת עד העצם.


לכל הביביסטים שעדיין נותר משהו ממוחם, תתעוררו ותסלקו את עגל הזהב! יש לכם אחריות ישירה למצב של עם-ישראל, אתם הצבעתם לנבל!! "לוּ חָכְמוּ יַשְׂכִּילוּ זֹאת יָבִינוּ לְאַחֲרִיתָם, אֵיכָה יִרְדֹּף אֶחָד אֶלֶף וּשְׁנַיִם יָנִיסוּ רְבָבָה אִם לֹא כִּי צוּרָם מְכָרָם וַייָ הִסְגִּירָם" (דב' לב).

המחדל הבא שִׁיתּוּקוֹ של ביבי
.pdf
הורידו את PDF • 116KB

103 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
הרשמו לקבלת עדכונים והודעות על מאמרים חדשים

יישר כוחכם ותודה על הרשמתכם

זִכְרוּ תּוֹרַת מֹשֶׁה עַבְדִּי!

bottom of page