שלום הרב אדיר
ראיתי בעבר שכתבת באתר איך לערבב יין (לא מפוסטר) עם יין מפוסטר וכו
ולא הצלחתי להבין כל כך
כמה יין לא מפוסטר אני צריך לשפוך לכוס?
138 צפיות


שלום הרב אדיר
ראיתי בעבר שכתבת באתר איך לערבב יין (לא מפוסטר) עם יין מפוסטר וכו
ולא הצלחתי להבין כל כך
כמה יין לא מפוסטר אני צריך לשפוך לכוס?
שלום עליכם,
לא זכור לי שכתבתי איך לערבב יין חי עם יין מבושל (כמו שאמרת), אלא איך למזוג יין חי במים כדי שיהיה קל לשתיה בארבעת הכוסות של ליל הסדר, ועל כך תוכל ללמוד במאמר כאן, בפרק יז.