1) אנא ראו בקישור מעמוד 20 ואילך. מדובר בצידוק שמציגים החסידים מבעלזא להתנהגותם בקורונה. בראיון אומר נציגם כי נכון לחלוטין להקריב את חייהם של חלק מאנשיהם אם הדבר מונע את אובדן נעוריהם מידישקייט. הוא אפילו משתמש בתנ"ך כדי להצדיק זאת!
2) חשוב לנו מאוד לציין שבנוסף לטיעוניו המרושעים השקריים, הוא מזניח את העובדה ש'חסידי' בעלזא לא נשארים מבודדים בשכונותיהם אלא שהם נוסעים לאזורים אחרים ובכך מדביקים גם אנשים מקהילות אחר
3) מה יחשוב הרמב"ם על עמדותיה של בעלזא ביחס לקורונה?
יישר כוחך וברוך תהיה! קיבלתי את דבריך. אכן נראה אפוא שרבנו כיוון בעיקר לקראים כדבריך. אך מכל מקום, נראה לי שרבנו בהחלט גם מבקש ללמד אותנו משהו על מהות המינות, ולכן הוא נקט בלשון כללי, ועל כך אפרט במאמרי בקרוב.
כמו כן, דינם של הקראים פחות חמור מדינם של המינים לפי ההגדרה בהלכות תשובה (ג, טו), שהרי השיבוש במושגי האלהות וודאי חמור יותר מכפירה בתורה שבעל-פה, אף שדינם הלכה למעשה שווה: "מורידין ולא מעלין".
לפיכך, ראוי ללמוד ממעשיהם של הקראים ושיטותיהם הנלוזות, כדי להבין את שיטותיהם של המינים וצאצאיהם בימינו: ובמיוחד לאור העובדה שרבנו נקט בלשון כוללת "מינים" ולא פירט כמו בהלכות עירובין ויום הכיפורים שמדובר בקראים ובצדוקים, וכן במיוחד לאור העובדה שאנחנו מוצאים נקודות משותפות ברורות.