מחילה מכבוד הכותבים, אך לא קיבלתי תשובה לשאלה המקורית.
ואם יורשה לי להוסיף, אין לדעת רבנו מה שנקרא פורים משולש, אלא, כל שעושים הוא: מקדימים את קריאת המגילה ליום שישי. ברם, את סעודת הפורים עושים ביום שבת, וכן נותנים את המתנות לאביונים ביום שבת, דהיינו נותנים להם דברי מאכל.
יש לי עצה: מי שגר בירושלים (בכרכין) ולא מכיר עניים בקרבת ביתו שיבואו לסעוד אצלו בשבת יכול לתרום כסף לבית תמחוי המאכיל עניים בשבת של פורים ויחשב לו שנתן מתנות לאביונים.
מחילה מכבוד הכותבים, אך לא קיבלתי תשובה לשאלה המקורית.
ואם יורשה לי להוסיף, אין לדעת רבנו מה שנקרא פורים משולש, אלא, כל שעושים הוא: מקדימים את קריאת המגילה ליום שישי. ברם, את סעודת הפורים עושים ביום שבת, וכן נותנים את המתנות לאביונים ביום שבת, דהיינו נותנים להם דברי מאכל.
ותו לא מידי.