שלום, ראיותיך חלושות מאד ואין בהן כדי לשלול את הראיה החזקה שבידי והיא שחז"ל תיקנו ברכה לכיסוי ראש, וברור שלא מדובר בכיפה אלא בכיסוי ראש מהודר כמנהג יהודי תימן הקדום אשר שמרו על רבות ממנהגותיהם של חכמי המשנה והתלמוד, ועל כך גם מורה השכל הישר.
ומדוע ראיותיך חלושות מאד? ובכן:
א) מסכת שמחות הינה זיוף פרו נוצרי אירופי, ראה במאמר: "מסכת סופרי המינים".
ב) מה שאמר המין הפרו נוצרי המכונה "אור זרוע" אין בו ראיה לכיפה הנוצרית אלא לכיסוי ראש. וגם אם התכוון לכיפה מה בכך? זה אינו שולל את העובדה שמדובר במנהג שהועתק מהנצרות.
ג) לא אתייחס להמשך ראיותיך מכל מיני מינים ארורים שהחריבו את תורתנו, והסיבה פשוטה, גם אם הם אכן חבשו כיפה פרו נוצרית, עדיין אין מכך ראיה שמדובר במנהג שיסודו בחז"ל. ואני מאחל לך ללמוד ולהבין שהעיון בכל המינים הפרו-נוצריים שהזכרת הוא בזבוז זמן מוחלט והרס הדעת.
ד) לגבי רב הונא בגמרא, מדובר באגדה, ואין מביאין ראיות מאגדות. ואם אתה מתעקש להביא ראיה מפשט האגדה, סוף-סוף נאמר שהיו הולכים עם כיסוי ראש, אז איך אתה אומר בסוף דבריך שחז"ל "לא כיסוי את ראשם"?
ה) גם לגבי רב נחמן מדובר באגדה, וכי אתה מבין אותה כפשוטה?! אתה רציני? וכאמור, לא יעלה על הדעת שחז"ל יתקנו ברכה אם לא היה מנהג קבוע בקרב החכמים לכסות את ראשם. ולעיון באגדה הזו ובביאורה ראה כאן, רק כדי שתבין עד כמה הזוי להבינה כפשוטה לענייני הלכה.
ו) אמרת: "מנהג ארץ ישראל היה כמעט עד מאה 19 בהרבה קהילות, שלא חבשו כיסוי ראש. קהילת איטליה, קהילת גרמניה, קהילת בלקן", ומה אכפת לי מה קרה בכל מיני קהילות נידחות שלא ידעו ולא יבינו בחשכה יתהלכו?! ומה זה קשור לעצם הדיון שאנחנו בו? והנני מזכיר לך, השאלה היא האם חז"ל כיסו את ראשם בכיסוי ראש מהודר אשר עליו נתקנה הברכה עוטר ישראל בתפארה.
אנא, אל נא תייגעני בדברים ריקים, כל-שכן כאשר בראשם אתה מתעתע: "אענה על כל דבר, אחד אחד" כאילו אתה עומד להשיב דברים ישרים ונכוחים, דברים אשר מבוססים באותות ומופתים.