דף הבית
פורום
מעט עלינו
מתורת רס"ג
אפיקים
ספרים
En
עוד
כל שנה אני אוהב להחליט על בדיחת השנה
לרוב זה קורה בסוף השנה. אבל להפתעתי השנה זה קרה בחודש הרביעי
חח זה טוב..
חח זה טוב..