מאמר קצר זה נכתב בתקופת הקורונה, כחצי שנה מתחילת התפשטותה (תשרי תשפ"א):
במשך כל חצי שנת הקורונה שעברה עלינו לטובה מקורביו של קנונייבסקי לא חדלים לטמטם את התועים אחריהם שאם הם יתרמו סכומים גדולים ל"קופת העיר" מובטח להם שהם לא יחלו בקורונה! ומהי תעודת הביטוח שהם לא יחלו בקורונה? ובכן, המין הכעור קנונייבסקי, על כל משמניו ויבלותיו וטמטומו, מבטיח הבטחה שאין להרהר אחריה! צדיק גוזר והקב"ה מקיים! קנונייבסקי מבטיח לכל מי שיתרום סכום של אלפי שקלים ל"קופת העיר" (קופת קנונייבסקי והמינים ושות'), שהוא ערב לו שהוא לא יחלה בקורונה, לא הוא ולא בני משפחתו!
על הבטחותיו של קנונייבסקי לפני שחלה בקורונה ראו במאמר: "'לֹא תִּשְׁכָּח': קנייבסקי החזיר מכר שטרי הגנה מפני הקורונה". ברם, מאז שטרי ההגנה שהוא מכר התרחשה התרחשות מאד מעניינת! השיקוץ הנגעל קנונייבסקי חלה בעצמו בקורונה! מסקנה: קנונייבסקי לא תורם לקופת העיר, הוא מטמטם אותנו השכם והערב לתרום לקופת העיר והוא לא תורם! שהרי אם הוא או אחד מבני משפחתו היה תורם לקופת העיר הוא היה ניצול מן הקורונה, שהרי הוא הבטיח... והמסקנה הנוספת: אפילו קנונייבסקי ומקורביו לא מאמינים לקנונייבסקי!
ולא רק שהוא לא תרם ל"קופת קנונייבסקי והמינים ושות'", ההבטחה שלו לא שווה לקליפת השום, שהרי אם הוא לא מסוגל להגן על עצמו מפני הידבקות בקורונה, האם הוא מסוגל באמת להגן על מאמיניו השוטים עובדי האלילים האילמים? וכי אלהים הוא שהוא יכול להגן על מאמינים שוטים תמורת כספים ושוחד ממון? והאמת שהבטחתו גרועה בהרבה מקליפת השום, כי היא מבטאת את הניצול המתמשך של בערותם, טיפשותם והערצתם האלילית של ההמונים כלפיו, וכל זאת במטרה להפיק רווחים וטובות הנאה לבנק קנונייבסקי ושות'!
ואגב, מהי הסכלות הזו שבני משפחתו ומקורביו של קנונייבסקי מתחננים עתה, לאחר שהוא חלה בקורונה, שעם-ישראל יקרא תהלים וילמד תורה לרפואתו? וכי לימוד התורה מגן ומציל מפני הפורענות? והלא התורה נועדה להביא אותנו לחיי העולם-הבא ולא להשתמש בה כאילו היא הייתה קופת-חולים או בית-מרקחת! כל-שכן וקל-וחומר שתורתם אינה תורה, אלא מקבץ של הזיות מאגיות אליליות נגעלות. מכל מקום, רבנו כבר לימד אותנו, שמי שנדמה לו שהתורה היא כלי להפקת טובות הנאה או רפואה גשמית גופנית הוא כופר בתורה! וקנונייבסקי וחבר מרעיו לא ידעו ולא יבינו בחשכה יתהלכו, נכשלים ונחבלים באפלת המינות והסכלות.
ובעניינים שצוינו לעיל ראו: "תורה מגנא ומצלא – התורה מגינה ומצילה?", "תורה מגנא ומצלא", "מטרת המזוזה – ביקורת רבנו על שר"י", "כל המינים כרגע יאבדו", ועוד.
אגב, המלה "קנוניה" מקורה בספרות חז"ל, וכך פוסק רבנו בהלכות ערכים וחרמות (ז, כג):
"המקדיש כל נכסיו, ואחר כך גירש את אשתו, וגבת כתובתה מן הפודה מיד ההקדש – אינה גובה עד שידירנה הנאה, שמא קנוניה עשו על ההקדש, ואין אומרין אילו רצה היה אומר בטעות הקדשתי, ויישאל על הקדשו לחכם והיה חוזר לו. וכן אינו נאמן לומר אחר שהקדיש, מנה לפלוני חוב עליי, או כלי זה של פלוני הוא – שמא יעשו קנוניה על ההקדש, ואפילו היה שטר ביד בעל חוב, אינו גובה על פי זה אלא כדרך שגובין כל בעלי חובות כמו שביארנו".
ועתה כאשר הנני מתבונן שוב בדברים, המלה קנוניה מאד מתאימה לקנונייבסקי שחיק עצמות, שהרי הוא ומקורביו עושים קנוניה על ההקדש, אמנם לא הקדש במובן של בדק הבית, אלא הקדש במובן של כספי התועים שמיועדים לנזקקים אומללים, לאלמנות וליתומים.
והנה לפניכם עוד מאמר קצר על ממשיכי דרכו של קנייבסקי, חתנו המכשף ובתו החזירה.
קולדצקי ואשתו החזירה קנייבסקי עושים ביד רמה כירבעם למען רדוף בצע
בסרטונים המצורפים קולדצקי קובע, שכל מי שיתרום 375 דולר, כמניין "שנה טובה", בימים הנוראים, בערב יום-הכיפורים וגם במוצאי יום-הכיפורים, "יזכירו את שמו על הקבר של [בלה בלה בלה] קנייבסקי [בלה בלה בלה] והוא בוודאי יפעל בשמים ויכיר טובה לכל המסייעים, וביחד עם מנין צדיקים נתפלל עליהם שיזכו לשנה טובה, שנה של בריאות, פרנסה בשפע, נחת מהילדים, זיווגים הגונים [בלה בלה בלה] ותהיה להם שנה טובה" (בלה בלה בלה).
למדנו אפוא, שעבודת האלילים של קנייבסקי החזיר המת עדיין קיימת, גם לאחר מותו פונים אליו והולכים לקברו, ומתפללים כדי שהוא "יפעל בשמים ויכיר טובה לכל המסייעים" – ואת כל זאת עושים כנראה מנין "הצדיקים" שהזכיר קולדצקי. ואין גבול לרדיפת הבצע של משפחת הפשע קנייבסקי, עד שהם עושים ביד רמה ומתעים את עמֵּנו אחרי המינות, למען בצעם.
אגב, סכום היעד שלהם הוא חצי מיליון דולר (בראש שנת תשפ"ד), כדי לתמוך במשפחה של איזה פרזיט יושב בישיבה שנקלע לחובות ולחולי, וברור שהסכום הגדול הוא כדי להעשיר את קנייבסקי ושות'. כלומר, מי שמחציף פניו קמי שמיא, ועושה ביד רמה, ומתעה את עמֵּנו אחרי המינות, ברור שהוא משקר ומכזב, והכסף הזה מיועד ברובו למשכורות ולטובות ההנאה של המקורבים ומקורבי המקורבים, כמנהג המינים שמנהלים את קופת השרצים של קנייבסקי.
גם בתו החזירה של קנייבסקי הצטרפה ל"קריאה המזעזעת" כלשונה, ואכן זו קריאה מזעזעת בחומרתה, מפני שהיא מדרדרת את עמֵּנו לפנות לשיקוצי מינות כעורים וארורים, במקום לה' אלהים חיים, שהוא אלהי האלהים ואדוני האדונים, וזאת בערב ראש-השנה ויום-הכיפורים! החזירה הכעורה קנייבסקי גם מוסיפה, שבזמן הדלקת הנרות בראש-השנה ובזמן הפרשת-חלה, היא תשתדל להתפלל עליהם, כל שם ושם בנפרד – ותפילת המינים קללה ותועבה.
מי זה הרב קנוניבסקי? לא שמעתי עליו. האם הכוונה לרב חיים קניבסקי? היה דומה לי שלפני שכותבים מאמר שלם נגד אדם פלוני לפחות מבררים שמו הנכון, בפרט שם שמוכר ליותר ממליון אנשים.