איני מכיר את התפילה הזו רק שמעתי על המנהג השטותי הזה, ומנהג זה רע מאד, ולא רק מפני שהוא מחדיר הזיה סגולית לתוך דת משה שמזכירה את עבודת מרקוליס, אלא גם מפני שנדמה לאנשים שבהשליכם אבנים לתוך המים הם מתנקים מחטאיהם ובכך משקיטים את מצפונם ונמנעים מלעשות חשבון נפש אמתי שבסופו הווידוי והתשובה השלמה לפני ה' יתעלה.
וכל החדרת הזיה סגולית לתוך דת משה מסוכנת ביותר, כי אם מרגילים את המחשבה לקבל את הנמנעות וההזיות, מחשבתו של האדם לא תוכל להבחין עוד בין אמת לשקר, בין השקפת אמת להזיה, וכל הזיה אלילית שאותו אדם יולעט בה תמצא כר פורה לדגור ולהתפתח ולדרדר את אותו אדם לעברי פי פחת.
הם אומרים את הפסוק הזה בטקס, והם טוענים שהפסוק הזה הוא הסיבה למחווה 'הסמלית' שלהם לרוקן את הכיסים ולהתנער את בגדיהם לכיוון המים, כדי להשליך את חטאיהם למים - בהתאם להפסוק במיכה
איני מכיר את התפילה הזו רק שמעתי על המנהג השטותי הזה, ומנהג זה רע מאד, ולא רק מפני שהוא מחדיר הזיה סגולית לתוך דת משה שמזכירה את עבודת מרקוליס, אלא גם מפני שנדמה לאנשים שבהשליכם אבנים לתוך המים הם מתנקים מחטאיהם ובכך משקיטים את מצפונם ונמנעים מלעשות חשבון נפש אמתי שבסופו הווידוי והתשובה השלמה לפני ה' יתעלה.
וכל החדרת הזיה סגולית לתוך דת משה מסוכנת ביותר, כי אם מרגילים את המחשבה לקבל את הנמנעות וההזיות, מחשבתו של האדם לא תוכל להבחין עוד בין אמת לשקר, בין השקפת אמת להזיה, וכל הזיה אלילית שאותו אדם יולעט בה תמצא כר פורה לדגור ולהתפתח ולדרדר את אותו אדם לעברי פי פחת.
מיכה ז' יט: יָשׁ֣וּב יְרַחֲמֵ֔נוּ יִכְבֹּ֖שׁ עֲוֺנֹתֵ֑ינוּ וְתַשְׁלִ֛יךְ בִּמְצֻל֥וֹת יָ֖ם כׇּל־חַטֹּאותָֽם
הפסוק הזה הוא המקור שלהם לשם הטקס שנקרא תשליך
הם אומרים את הפסוק הזה בטקס, והם טוענים שהפסוק הזה הוא הסיבה למחווה 'הסמלית' שלהם לרוקן את הכיסים ולהתנער את בגדיהם לכיוון המים, כדי להשליך את חטאיהם למים - בהתאם להפסוק במיכה
אני הבנתי שתלמיד משה התכוון שהם תועים ושוגים ונסמכים על הפסוק מתוך סכלות, ומכל מקום, הראיה שהביא תלמיד הרמב"ם אף היא מעניינת ומבדחת.